ד"ר דורית בן ברוך
מנכ"ל ובעלים

"הסוד הוא, באופן ובדרך שבהם נשאלות השאלות, ביכולת שלי כחוקרת להביא ולהציג ללקוחותי את התובנות, אשר ישמשו אותם כחלק מארגז הכלים שבעזרתו יוכלו להצמיח את הארגון ולהביא אותו לגבהים חדשים."

אני בעלת תואר ד"ר מאוניברסיטת חיפה משנת 2010, ותואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת חיפה  מהפקולטה למדעי החברה, החוג לסוציולוגיה במגמת מחקר חברתי שימושי. 

את עבודת התיזה (M.A) כתבתי בנושא איזון בין משפחה לעבודה בקרב עובדים מרחוק בתעשיית ההייטק, עבודה שזכתה לפרסומים רבים בתקשורת ומאמרים בכתבי עת פופולריים ומקצועיים והוצגה במספר כנסים בארץ ובעולם.

את עבודת הדוקטורט כתבתי בנושא שיתוף ידע בין רופאים שאף היא הוצגה בפורומים מקצועיים רבים, פורסמה בכתבי עת מקצועיים וצוטטה במקורות רבים.

בשנים האחרונות שימשתי כמרצה במכללה האקדמית עמק יזרעאל וכמרצה אורחת במסגרת קורסים אקדמיים במוסדות ובמסגרות נוספות.

ברשותי ידע וניסיון עשיר בביצוע וניתוח של סקרי דעת קהל ומחקרי שוק במגוון רחב של פרקטיקות ומתודולוגיות מחקריות. ללקוחותי ניתנים מענים, המלצות ופתרונות אסטרטגיים הנתמכים בניסיון רב שנים. 

המוטו שלי לאורך כל שנות עבודתי הוא בראש ובראשונה יחס אישי לכל לקוח תוך מתן מענים מדוייקים לצרכים הספציפיים והייחודיים המותאמים לצרכיו. אני מחוייבת במענה מקצועי, מהיר, אמין ודיסקרטי.

ועוד כמה דברים אודותי...

  • אמא לגיא (ז"ל) ופז.
  • אוהבת אתגרים מקצועיים ואתגרים בכלל.
  • חיבור חזק לעשייה ואנשים ובמיוחד לעשייה חברתית. 
  • אוהבת לטייל בעולם ולחוות נופים וטעמים ביעדים אורבניים וגם המון טבע וים. 
  • בשנים האחרונות התאהבתי ביוון ומבלה שם תקופות ארוכות, החיבור לים, לטבע, לתרבות, לטעמים ולאנשים מהלך עלי קסם. הבטחתי לעצמי שיום יבוא ואכתוב על כך.